27 Nisan 2011 Çarşamba

yoğun geçen günlerde post eklemek bile mümkün olmuyor, bu gün böyle yağmurlu bir güne uyandım:))
aslında bu havada uyumak lazım ama, fırsat yok:((
Bir yandan YGS ile ilgili haberleri dinliyorum, içim sıkılıyor, belirsizlik beni sıkıyor gençler ne alemde acaba ağzımı bile açmıyorum motivasyonu bozmak istemiyorum....
Şu tarihlerde her şey belli olmalı idi, deve misali düzgün hiçbir yerimiz yok...
eğitimi bile hallettiler ya pes diyorum:))
Gördüğünüz gibi hava beni karamsar yaptı:))
hadi hepinize iyi günler:)) sevgiler....

4 yorum:

  1. herşeyin hayırlısı ...

    YanıtlaSil
  2. Benim bloga bahar geldi bir uğrayın belki keyiflenirsiniz:))

    YanıtlaSil
  3. Haberleri dinleyince sinir sistemim bozuluyor :(
    Eğitime verilen değer bu olmamalı :(

    YanıtlaSil
  4. sıkma canını...
    iş olacağına varıyor nasılsa,yeterki canlar sağ,sağlıklar iyi olsun:)

    YanıtlaSil