29 Nisan 2011 Cuma

Mim....


sevgili Amak-ı Hayal mimlemiş....
Teşekkür ederek başlıyorum:)))
Mim konusu: blog hikayemiz..........


Blogu önce kardeşim cepaynası açtı ve beni de teşvik etti, ama benim için sanırım zamanı gelmemişti ve aynen salladım...
Bugün, yarın başlarım diye....
Bir bunalım dönemi, iç sıkıntılarımın olduğu bir dönem, okulda kayıt yapıyorum. Bir kurcalıyayım dedim, ama işin en zor tarafı isim bulmak, blog açayım ama isim ne olacak, düşün düşün düşün derken isim bulundu ve blogu açtım. İlk başlarda dediğim gibi bir iç çekiş olarak düşündüm, hani uzun bir otobüs yolculuğuna çıkarsın ve yanında oturan kişiyi bir daha göremeyeceğim diye sohbete başlarsın ya işte öyle bir anda iki kayıt arasına sıkıştırarak başladım blog yazmaya...
Sonra bir baktım ki sanal olan ortamda yüzünü görmediğim, ama yorumlarıyla, paylaştıkları postlarla bir dostluk ortamı oluşturduk...
Artık öyle alışmışım ki, bloglar mahkeme kararı ile kapanınca elim, kolum, kanadım kırıldı gibi hissettim, her gün kontrol ediyordum, yeniden bloglar açılmaya başlayınca kaybolan oyuncağımı bulmuş gibi oldum.
Boşluk bulduğum anda yaptığım rutin işlerin başında , gelen yorumları okumak, cevaplarını yazmak, arkadaşlarımın bloglarını izlemek, post eklemek geliyor artık:)))

Bende bu mimi cepaynası, Baykuş gözüyle ve Düşlerin Rengi'ne gönderiyorum:)))



2 yorum: