21 Kasım 2010 Pazar

tatil bitti....

dokuz günlük bayram tatili de maalesef sona erdi...
yoğun bir çalışma temposundan sonra iple çektiğimiz bayram tatili, ipi öyle hızlı çekmişiz ki, bir çırpıda sona erdi...
hani derler ya bir gözüm gördü bir gözüm görmedi, aynen öyle hızlı çekim film gibi yaşadık bu tatili...
tabii bu hızlılıkta bizim iki gün rötarla tatile başlamamızında payı vardı.
hava değişimi çok kötü oldu, Tarsus'ta sıcak güzel havalara öyle alıştık ki biz her yerde hava öyle güzel sandık, dönünce montları üzerimize geçirmek zorunda kaldık, bugün tatil dönüşü işlerini ( gelenleri yıka yerleştir...) hallettik yarın mesaiye hazırız...mı? acaba:((
herkese mutlu bir hafta diliyorum:))


9 yorum:

  1. yarın zor bir gün olacağa benziyor süper birhafta diliyorum

    YanıtlaSil
  2. kolaylıklar diliyorum...
    nice bayramlara-tatillere-diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. mine, doğru söylüyorsun pazartesi biriken işler, hayli zor olacak, sana da keyifli bir hafta diliyorum,sevgiler:)

    neduk teşekkürler, iyi haftalar, sevgiler:))

    dünyada bir balık bende çok sevdim, teşekkürler, sevgiler:)

    cepaynası, teşekkürler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    artık mesaideyim hiç hazır hissetmiyodum takii gelince iş değişti;)mecburiyet olsa gerek:))
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
  5. meyra hoşgeldin, iyi mesailer, sanırım mesaiye hiç hazır olayacağız, ben biraz daha şanşlıyım, pazartesi dersim yok salı başlıyorum:(( pazartesi sendromunu karikatürdeki gibi salı yaşıyorum, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. Karikatürler çok hoş:))

    Size de iyi bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. begonvilli ev, teşekkürler, iyi haftalar:))

    YanıtlaSil