28 Mart 2010 Pazar

ben evlenmeyeceğim


iki gün önce Denizli'de Çamlık Forumda dolaşırken migrosa girdim alışveriş yaptım kasaya gelip bozuk para olmadığını görünce 100 TL uzattım, bu arada arkamda sırasını bekleyen 10 yaşındaki çocuk ben evlenmeyeceğim... dedi, bizi aldı mı bir gülme. Sonra döndüm neden evlenmeyeceksin dedim, ben eşime 100 TL veremem, vermem, nerden bulacağım bu kadar parayı dedi. Anlayacağınız o yaştaki çocuk bile gelecek kaygısı yaşıyor. Neyse ben de ona bu parayı ben kazandım, eşimden almadım deyince çocuk çok sevindi ve ben çalışan bir kadınla evleneceğim dedi ve sırıtarak kararını açıkladı..

3 yorum:

  1. çocuk haklı :)))))))))))
    ve uyanık...


    cayna

    YanıtlaSil
  2. hemde nasıl bu yaşta bu zeka:)

    YanıtlaSil
  3. haha benim çocuklarda söylüyor...bu kadınlara para yetmez yok kuafördü yok elbiseydi diye...büyük gemi kaptanlığını seçti parası bol meslek diye...bakalım ikinci ne yapacak

    YanıtlaSil