2 Mart 2010 Salı

ah şu gençlik


dersteyiz, öğrencilerin e. arkadaşları kapıda bekliyor, kayıda e. arkadaşla geliniyor, e. arkadaşı olan öğrencilerin bir kısmı içe kapanıyor, pısıyor, böh desen korkacak hale geliyor....
dersinsonunda nedenini sordum, ilginç bir açıklama, kaçacağından korkuyoruz, anlayamadım, anlamadım..., anlayamayacağım...
yani bu kadar güven yoksa nasıl devem eder arkadaşlık, sıkarak arkadaşlık mı olur?
hemen o an aklıma gelen bir örneği anlattım ve sınıf arkamdan alkışlarken onları düşünmeleri için yalnız bıraktım...
eşimle bazen balık tutmaya giderdik, balık tutunca olta gerilirdi. Ben hemen çekmek için oltaya asılırdım, eşim oltayı biraz serbest bırak bak biraz sonra tıpış tıpış gelecek derdi...
eee insanoğlunun ne farkı var, eşini arkadaşını sıkarak elinde tutamazsın biraz serbest bırak nasılda peşinden gelecek göreceksin.
bunlar güzel hayat dersleri almasını bilene canlarım

2 yorum: