28 Ağustos 2011 Pazar

mutfak görüntüleri....


ilk defa bir konuda bu kadar kararsız kaldım...
mutfak yaptırmaya karar verdik dolaşıyoruz renkleri çok sevdim ve karar verdik mürdüm rengi yaptırmaya...
eve geldim aman allahım ben napıyorum sanki uçuk kaçık bir renk gibi bunları hangi renk ile kombine edeceğim diye bir düşünce aldı bende, sonra renk değişimi için gittim gözüm aynı renkte başkalarını beğenemiyorum, renk değiştirmeden eve geliş, derken üç kez gidip geldim aynı renkte karar kıldım....
mutfak kırıldı, düzenlemeler yapıldı, usta ölçü alıp sipariş vereceğim deyince yine aynı düşünce rengi değiştireyim diye veeee sonuç....

renk yine aynı kaldı, şimdi rengi seviyorum, hatta alt dolaplar koyu olmasına rağmen mutfak gözüme çok ferah geliyor....





6 yorum:

  1. çok güzel olmuşşş..
    güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
  2. süper görünüyor. miss gibi yemek kokularıyla dolsun kısa zamanda. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. için rahat etsin, gayet güzel, şık bir mutfak.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın.
    İyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. harika bir seçim yapmışsınız...
    güle güle iyi günlerde kullanın...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bende beklerim sayfama...izliyorum sizi...
    http://birtutamkekik.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil