28 Haziran 2011 Salı

sınavların ardından....

geçen ağustos ayından bu yana geçen yaklaşık 10,5 ay süresince cumartesi pazar dahil olmak üzere saat sesi ile uyandım:(((
oysa uykuyu o kadar çok seviyorum ki:(((
bu yıl geçmez diyordum...
geçti...
ama kızımın sınavının nasıl geçtiği muamma..
ehhh idare eder diyor...
daha doğrusu hedefler yüksek olunca, sınavlarda ancak idare ediyor......

sınavın üzerinden iki gün geçti, kızım sınavın ertesi günü tatile gitti, bizde cumaya gidiyoruz yaşasın:))))
kızım bizim yanımıza sonra gelecek, eee kızımız artık büyüdü ya!
ama kendimi resmen boşlukta gibi hissediyorum, hani oruç olmaz ama kendini oruç gibi hissedersin ya aynen öyle:))
sanki bir şeyler eksik gibi, ders çalışma, erken uyanma yok ya kendimi bir garip hissediyorum, ben böyle, kızım nasıl hissediyor bilemiyorum, umarım sınav sonuçları yüzümüzü güldürür de aynı stresi bir yıl daha yaşamayız:)))




tatil..
düşüncesi bile çok güzel:))
iki gün sonra ver elini memleketim:))))

görsel: 2.





5 yorum:

  1. tatşl güzel..tatili haketmek daha da güzel..:))

    YanıtlaSil
  2. son sınavımdan çıktıktan sonraki rahatlığı aklıma geldi, tarif edilemez sanırım :)) umarım güzel haberler alırsınız :)

    YanıtlaSil
  3. umarım güzel sonuçlar gelir..
    mutlu tatiller, mutlu gezmeler... :)

    YanıtlaSil
  4. crazy, sanırım hepimiz tatili hak ettik:))

    hande, teşekkürler, umarım canım:)))

    love and smile, çok teşekkürler, umarım güzel haberleride sizlerle paylaşabilirim:))

    hepinize sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. günaydınlar, sınavlardan inşallah güzel sonuçlar alırsınız. Bu konuda yıllardır çocuklarda bizde yorulduk. Bizde artık tatili iple çekiyoruz vallahi.. sevgi dolu bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil