7 Haziran 2011 Salı

mim....

sevgili deep, beni mimlemiş....
aslında bu aralar blogu açıyorum ama içimden hiçbir şey yapmak gelmediği için hemen çıkıyorum:(
işler...
yoğun..du
bitti, ama sanırım stresss devam ediyor, edecek de haziran sonuna kadar:((
gelelim mime;
Yalan hakkında düşünceleriniz. Söyler misiniz? Söylediniz mi hiç?
bu mim 80'li yıllarda fırtına gibi esen bir diziyi aklıma getirdi, doğrusu olmayan bir dizi:)))







yalandan hoşlanmıyorum ama hiç söylemedim desem sanırım yalan olur:)))
arkadaşım saçını kestirmiş, hiç güzel olmadı diyemem yani, bu durumda güzel olmuş desem kim suçlar beni:)))
sanırım zaman zaman istemesek de söylüyoruz:))


bende bu mimi sevgili pembe'ye yolluyorum, eğer kabul ederse:))


3 yorum:

  1. pembe yalanlar yalan değil bence:)) bende sölüyorum pembesinden ama;)
    bu arada bu dizi sittim sene sürmüştü sanırım, yanlış hatırlamıyorsam:)

    YanıtlaSil
  2. seninki zararsız pembe yalan, çoğumuzun yaptığı gibi. Kalp kırmaktansa pembe yalan daha mantıklı :)

    YanıtlaSil
  3. meyra:)) sorma, gençliğim dallas, yalan rüzgarı, köle isaura gibi dizilerle geçti:(( şükür buna rağmen aklım yerinde, ya da bana öyle geliyor:))
    hande:) doğru söylüyorsun, hiç söylememek keşke mümkün olsa:))

    YanıtlaSil