29 Ekim 2010 Cuma

danteller...






danteller çok hoş görünüyorlar, eskiye özlem gibi...

6 yorum:

  1. çerçeve içinde mandallanmışları sevdim:))

    YanıtlaSil
  2. Danteller... Katıldıkları her yer,i güzelleştiren danteller, seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. dantelleri severim ama çoğunu kullanmaya kıyamadığım için kızlarıma kaldırdım.

    YanıtlaSil
  4. cayna; teşekkürler:))

    banuİ danteler gerçekten her yere yakışıyor:))

    Zencefil hoşgeldin, sanırım hepimiz aynı yapıyoruz, umarım kızlarımız kendi emekleri olmadığı için kıyıp kullanabilir, sandık beklemelerini hiç istemiyorum,

    hepinize iyi haftasonları, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Bende dantelleri çok seviyorum. Ve Tarçın olarak Zencefil in sakladığı danteller olduğunu öğrenmek beni çok sevindirdi, ilk fırsatta evini kurcalayacağım. :)
    Dantelleri kullanmak biraz sıkıntılı geliyor çünkü oldukları mekan hep temiz olmalı, yoksa tozlar dantel şekilli kalıyor. Çalışırkende bunu yapmak zor. :(

    YanıtlaSil
  6. sevgi, hoşgeldin bloguma, dantelleri sanırım başkasının evinde görmek güzel, kullanmı zor olduğu için genelde kulanamıyoruz, emekliliktede onları kullabilirmiyiz bilmiyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil