25 Mayıs 2010 Salı

Küçük dilimi yuttum

Bir söz vardır...
Çocuğunu ve eşini övende akıl yoktur diye.
Dün buna bir kez daha şahit oldum.
Ama çocuk işine...
Arkadaşlar ve kızlarımızla sohbet ediyoruz,
küçükken yapılan yaramazlıklar
Eski mahallelerde samimi dostluklar günün konusu...
Kızlar yaptıkları yaramazlıkları anlatıyorlar,
ve
.
.
.
kızım
demezmi biz kapıların zillerini çalıp kaçardık???
.
.
.
.
bir başkasından duysam asla inanmazdım...
.
.

demek ki çocuk çocuktur,
her türlü yaramazlığı yapabilir, çok ta güvenmemek lazım, çünkü benim kızım, hani kızım diye söylemiyorum ama
sessiz sakindir,
sessiz bile olsa demek ki bir araya gelince
.
.
.
.
maalesef
içlerindeki canavarlar ortaya çıkıyor
Deme ki çocuğunu övecek zaman iyice durup düşünmek gerek:(

4 yorum:

  1. :))))

    o küçükken yapmıştır bunları..

    cayna

    YanıtlaSil
  2. eh idare eder pek te küçük değilmiş ama:(

    YanıtlaSil
  3. öyle bir söz müvarmış pek yeridne gerçekten.
    birde samimi gelmez ki karşıdakine.
    ben yalvarıyorum anneme bir yerde beni öve diye:D
    ben biliyorum beni çünkü :D

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Syhn:)
    bizim yörede mersinde böyle bir söz vardır gerçekten, neden mi hem çocuk hemde eş seni her an şaşırtabilir, inşallah şaşırtmazlar, sevgiler

    YanıtlaSil