13 Nisan 2010 Salı

acil 250 kontör

hep gariplikler beni mi? buluyor ben anlamadım...
Hani deli deliyi, imam ölüyü çeker misali bende delileri çekiyorum gibi...
bugün sınav arası kağıtları okuyorum eski mezunlardan bir öğrencim msnden selam canım yazdı, bozuntuya vermedim ama bu ne samimiyet diye de düşündüm, öğrencide kitaplarım olduğu için sesimi etmedim ama canımlı bir nasılsın, ben yine iyi sen nasılsınla yetindim, derken nerede olduğumu sordu ben tamam kitapları getirecek diye okuldayım dedim, ban acil 250 kontör yolarmısın dediği anda anladım, birisi adresini hacklemiş onun adına yazıyor, bende 250 yetermi acilse fazla yollayayım zaten çarşıya çıkacaktım dedim, ardından da telefon numaranı ver yollayayım diye belirttim, karşımdan numaraya gerek yok sen kontörü al msn'den şifresini bana ver dedi bende aaa bende nıumaran var aynı ise sana yollayayımdeyince yok ben vazgeçtim dedi ve msn'i kapattı bir dolandırıcıdabn daha böyle kurtuldum. Daha öncede telefonla istemişlerdi:)

1 yorum:

  1. geçmiş olsun diyeyim...
    iyi fark etmişsin...

    neler düşünüyorlar,
    hayret...
    insanları dolandırmak için harcadıkları mesaiyi,
    dürüstçe para kazanmak için harcasalar,
    hepimiz ot yolarız herhalde...

    cayna

    YanıtlaSil