16 Aralık 2009 Çarşamba

kontör atttttttttttt

Okuldayım ve bir telefon çaldı. Ben kızım olabilir diye sazanca atladım ve numarayı aradım.
Karşıdan bir ses ben asayiş şubeden başkomser ......... bey tabi adını unuttum. Kimsiniz diye sorunca , ben gayet rahat az önce aradığınız kişiyim dedim. Başkomser olduğunu iddaa eden şahıs bu telefondan başsavcının hanımına küfürlü mesajlar atılmış ( dikkat edin hep başlar:)) telefonunuzu dinlemeye aldık iki gündür dinliyoruz dedi. Ben yine dinleyebilirisiniz bence sakıncası yok deyince şahıs siz beni duymuyormusunuz dedi. Sonra tlf kopyalandığını D......lı biri tarafından kullanıldığını telefon faturamın 800000 olduğunu söyledi ben napabilirim deyincede çarşıya yakınmısınız bir vodofone bayine fln dedi ben çok uzak olduğumu söyledim kendim hallederim dedim ve kapattım.. Türksell müşteri hizmetlerini aradım ve anlayacağınız bir dolandırıcıdan paçayı kurtarmış oldum.

2 yorum:

  1. onca haber...
    onca uyarı maillerinden sonra,
    hala aynı yöntem...
    inanılır gibi değil...
    cayna

    YanıtlaSil
  2. vede gerçekten insan tedirgin oluyor yani gerçekten efektler falan konuşma tarzı, çıkışları gerçekten herkesi uyarmak gerekir :))

    YanıtlaSil