14 Ocak 2010 Perşembe

sınav kaygısı ama nasıl kaygı (!)

sınavda terlemek mi zor?
yoksa karşıda gözetlemek mi?
düşündüm taşındım bulamadım
sabah 8.30 da başlayan maraton
akşam 22.30 da bitince bu soru geldi aklıma
ama bir türlü kara veremedim.
lisedeki yıllarım geldi aklıma
nereden geldiyse .... yıl olmuş
hep düşünürdüm annem ne rahat
ders çalışma, sınav kaygısı yok diye
sonra sınavlı yıllar atlatıldı
geçtik masanın diğer tarafına
eee yine zor geliyor
anlayacağınız insanlar hep bir kulp takıyor.
aslında akşam obuzana baktığımda....
baktığımda dediğime bakmayın
çocuk odasından burnunu bile çıkartamıyor iki aydır
sor bakalım niye her an sınav
o zaman gözetlemek daha kolay diyorum
ama gel gör ki ayaklarıma sözüm geçmiyor
bu gün dördüncü gün
ayaklar yerden kalkmıyor
evde sürekli yukarı kaldırıyorum
ben aslında görevleri yarıladım
haftaya bugün özgürüm dostlar ve akşamı memleketteyim
tatatammmm

2 yorum:

  1. kolaylıklar diliyorum,
    sana ve obuzana hayatım...

    cayna

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım yarıladık artık :))

    YanıtlaSil