19 Eylül 2011 Pazartesi

.......


İnsan hazır olduğunu sanıyor ama bazı şeylere hazır olmak mümkün olmuyor ....
son bir yıldır kızımın üniversiteyi kazanması için harala gürele çabaladık...
sonuç çok güzel....
gel gör ki kızım gidince anladım ki dilde kendimizi hazırlamışız ama kalben, ruhen hazırlamamışız :((
annemi şimdi daha iyi anlıyorum:)) (canım annem)
aslında burukuğum kızımın biraz da artık misafir olmasından kaynaklanıyor...
anlayacağınız kafama dank etti yeni yeni :))
kendi üniversiteye gidişim ve eve hep misafir olarak dönüşlerim, eve tam yerleşememelerim, sürekli eşyaları unuturum diye bavula yerleştirmelerim....



haftanın ilk günü uzun zamandır post girmemişken depresif bir başlangıç oldu ama sevgili dostlar,
siz yine de çokkk güzel bir hafta geçirin......

ben öyle yapacam :))))

9 yorum:

  1. ben de ailem İzmir'deyken Ankara'da okudum, kendi evine yerleşememe duygusunu iyi biliyorum.Kızınız üniversiteyi kazanmış, yıllarca süren emek boşa gitmemiş, iyi tarafından bakın, kendinizi üzmeyin:)))

    YanıtlaSil
  2. bu keyifli bir ayrılık allah kavuştursun biraz özlem olacak ama ne yapalım hayat bu işte:))hadi keyiflen sıkma güzel canını..

    YanıtlaSil
  3. onlar büyümek için attıkları her adım da bizden biraz daha uzaklaşaklar.. hep güzel yollarda yürüsünler inşallah..

    YanıtlaSil
  4. noblesse, teşekkürler, üzülmüyorum aslında ama yine de ne biliyim yani, anlatamıyorum bile :))

    sevgicim, amin canım ya, hepimizin çocukları inşallah güzel yollarda yürür :))

    meyra, evet beni mutlu eden de bu ya allah sağlık versin yeter ki :))) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. ne çabuk!!!
    bunu düşünüyorum 2 gündür...ne çabuk geçti-geçiyor yıllar:)

    'obuzan...nebızan'dan bu yana ne çok yıl geçti:)))

    yolu açık,şansı bol olsun,karşısına hep iyi insanlar çıksın 'kışımın':)))

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun..tamamına ersin,

    kuşlar doğarlar,
    yuvada beslenip büyür,
    sonra uçmayı öğrenirler..
    ve uçarlar ..... :)

    allah kavuştursun..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. canim Allah kavustursun hepimize. Insan uzulmuyor ama farkli bir sey beraberligimizin buraya kadar oldugunu bilmek ve zamani geriye alamamak, iste o cok kotu vuruyor sana. Yapacak bir sey yok alisacagiz. yeni hayatlarinda iyi insanlarla karsilassinlar yollari acik olsun mutlu olsunlar... en kisa zamanda bir araya gelmeliyiz.optum

    YanıtlaSil
  8. Muhtemelen kızınız da sizinkine benzer düşünceler içindedir bu günler. Ya da daha ilk zamanların şaşkınlığını yeni yeni atıyordur ve özleyecektir. Ama alışıyor insan zamanla. Kendimden biliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. cayna, çok doğru daha dün gibi nebazan gideceğiz dediğği günler, çokkk çabuk geçiyor, çokkkk :)))

    bir dut masalı, çok teşekkürler, insanın sıkı sıkı tutup göndermeyeceği geliyor içinden :)))

    demetcim, canım amin...allah iyilerle karşılaştırsın çocuklarımızı, yüzleri hep gülsün daha ne isteriz, en kısa zamanda buluşalım canım:)))

    engin, kalanlar daha zor alışıyor sanırım, siz yeni ortamda, yeni heyecanlarla uğraşırken biz ellerim böyle boş boş mu kalacaktıyı oynuyoruz, ama haklısın alışacağız, sana da başarılar :))

    YanıtlaSil