12 Aralık 2010 Pazar

mimmm


Sevgili Emine beni mimlemiş...

Mim konusu, YENİ YIL .....


-Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorusun?
- tabii ki ailemle ama çocuklar büyüyünce çok zor oluyor onları ikne etmesi, doğal olarak arkadaşları ile birlikte olmak istiyorlar:((


olmayacak duaya amin demek belki ama yılbaşı gecesi kar olmasını çokk arzularım, bizim buralarda yılda 1-2 kar görüyoruz onuda dün gördüğümüze göre yeni yılda çok zor, mekan hiç farketmez, rahat bir ortam olması benim için son derece önemli...
- Yeni yıldan beklentileriniz neler?

en başta sağlıkkk, tüm sevdiklerime ve herkese sağlıklı bir yıl ....

mutluluk,

bir de bizim için sınavlarla dolu bir yıl olduğu için 2011'in kızıma başarılar getirmesini diliyorum...
- Yeni yıl sence ne demek?

yeni bir yıl, yeni bir umut , iyi beklentiler, yeni başlangıçlar demek
- Yeni yılda ne olursa cok mutlu olursun?
Sağlık, huzur, mutluluk ve başarı...

- Yeni yıla dair mesajın nedir?
- Herkesin dilediği isteklerinin gerçekleşmesini istiyorum.....
Şimdi geldi sıra bu mimi yönlendirmeye...
bu mimi cepaynası, pembe ve touch of the patchwork'e yolluyorum...

2 yorum:

  1. Ben de yılbaşı gecesi kar istiyorum ! :)

    YanıtlaSil
  2. kiraz çekirdeği, iki gündür burada biraz yağıyor, meğer ne çok özlemişim:))

    YanıtlaSil